This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

to sam skonto znaci h1 vise od 3 h2 manje od 3
    "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Originally posted by stefan12 View Post
      to sam skonto znaci h1 vise od 3 h2 manje od 3
      Da

Comment

Prosta matematika, samo dodas hendikep broj ekipi koja nije favorizovana i gotova stvar. Inace idem da odigram Chicago dodatni hendikep 2, OKC dodatni hendikep 2 i LAL dodatni hendikep 2.

Comment

hvala
          "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

Comment

clevaland-toronto 1
            orlando-houston 1
            minessota oklahoma 2
            portland-philadelphia 1
            wba-man city-2
            sta mislite da ovo odigram

edit:oprostite na dva posta zaredom

Comment

Meni se svidja , nisam siguran za Cleveland , ali odlican je sve u svemu .

Ja kasnije planiram da uplatim Chicago , Lakerse i Oklahomu , kvota je oko 3 , i imam onaj fudbalski ( City , Chelsea , Liverpool , United )
              https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

moj ti je savjet da ne stavljas liverpool na tiket

Comment

MA taj je vec odigran , znam , oborili su me 1000 puta , ali ako ne mogu dobiti Blackburn kuci ne znam koga ce

I necemo vise o njima ovdje , ipak je ovo tema za NBA
                  https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

jac jedan fudbalski(lpool, utd i city), gde pritom ne znam koji mi par vise smrdi al dobro
                    a za uvece oklahoma i san antonio

Comment

• E odoh spavati da se naspavam do 7 , trening pa NBA nocas

Evo sta ja igram danas :

Cleveland - Toronto - 1 @1.65
                      Dallas - Denver - 1 @1.55
                      Portland - Philadelphia - 1 @1.6
                      Sacramento - LA Lakers - 2 @1.6

kv. 6,55

Charlotte - Milwaukee - 1 @2.25
                      Orlando - Houston (+4,5) - 1 @1.85
                      Pheonix - New Orleans (+6,5) - 2 @1.85

kv. 7,70
                      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ovaj dodatni hendikep u Mozzart-u je takva moc da nema dalje... Elem, ja cu nesto kasnije napisati sta planiram da odigram, tek sam ustao...

Carteru i Bane, sta cemo za O/U, imate li sta u planu ovako na keca?
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Taj dodatni hendikep je za produzetak?

Comment

• Ne, taj dodatni hendikep se uopste ne odnosi na onaj pocetni, nego je hendikep za sebe samo je manji i malo je manja kvota, ali je sigurnije odigrati sa manjim hendikepom, kvota je uvek 1.6 sto je sasvim solidno.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E, sad, ovako na blic vidim dosta materijala za singl.
                              Houston, Charlotte, Denver...
                              sigpic

Comment

• sta mislite sta odigrati bobcats vs bucks

Comment

Working...
                                X