X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• NBA Preseason 2011

sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Ronnie ce veceras startovati na dvojci, a Thibs ce nakon zagrevanja odluciti da li ce Rip biti u sastavu.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Hoce li biti prenosa CHI-IND na league pass?

Comment

mislim da nema preseason utakmica na League pass
        Last edited by stefan12; 16-12-11, 20:02.
        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Rip nece debitovati veceras, nego u utorak u UC-u. I, bice mu dozvoljeno da nosi headband zbog maske.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dobro vece svima! ocekujem da ce biti neki stream na netu veceras,najvise me znaimaJU Wizardsi i da kazem nas Veseli!

Comment

Momci, za sat vremena cemo prvi put gledati kvalitetnu profesionalnu kosarku posle onolike pauze. Ne znam za vas, ali ja umirem od iscekivanja

Comment

Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
                Momci, za sat vremena cemo prvi put gledati kvalitetnu profesionalnu kosarku posle onolike pauze. Ne znam za vas, ali ja umirem od iscekivanja
                Ja odbrojavam svaki sekund vec 4 sata.
                sigpic

Comment

Jel u jedan igramo???Jedva cekam da krenje ludnica
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Možda je malo off, ali hoće li neko da napiše svoje prognoze za večerašnje tekme?

Indiana - Chicago 2
                    Washington - Philadelphia 2
                    Detroit - Cleveland 1
                    Memphis - New Orleans 1

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

Evo stream-ovi...

http://www.firstrowsports.tv/watch/9...ago-bulls.html
                      http://www.firstrowsports.tv/watch/9...hia-76ers.html

Inace, ovo je novi forum myp2p-a...pa cekamo da i oni izbace..

http://forum.wiziwig.eu/threads/6497...16th-Preseason
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Konacno dodje i ova noc!
                        Momci drago mi je sto cemo opet da se druzimo...bice zanimljiva sezona, to je sigurno
                        Moje prognoze:
                        Indiana - Chicago 2
                        Washington - Philadelphia 1
                        Detroit - Cleveland 2
                        Memphis - New Orleans 1

Comment

Indiana - Chicago 1
                          Washington - Philadelphia 1
                          Detroit - Cleveland 1
                          Memphis - New Orleans 1
                          Vreme je da uzivamo u najacoj kosarci na svetu!

Comment

Kaze Thibs da ce starteri igrati dosta, ali ipak manja minutaza nego sto ce biti u utakmicama regularne sezone.
                            25 minuta Derrick-a ce biti sasvim dovoljno za pocetak.
                            sigpic

Comment

Hoce li biti neki stream za Memphis u HD da ne trazim sada po ovom sportlemonu i ostalim sranjima?
                              There's something wrong with me chemically
                              Something wrong with me inherently
                              The wrong mix in the wrong genes
                              I reached the wrong ends by the wrong means
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands
                              With the wrong theory for the wrong man
                              The wrong lies, on the wrong vibes
                              The wrong questions with the wrong replies

Comment

Working...
                              X