Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ferari i Red Bul napustaju FOTU!!!

http://www.autosport.com/news/report.php/id/96614

Ovo je suvise velika vest da bi bila u nekoj temi. Kako Autosport javlja, Ferari i Red Bul napustice Asocijaciju F1 konstruktora (FOTA) jedno od rukovodecih tela F1. Mora da prodje dva meseca od obavestenja (koje je izgleda stiglo ove nedelje) i validnosti odluke, sto znaci da ce ona postati pravosnazna u februaru. Ovo bi moglo da izazove krizu velikih razmera.
    Bitno je napomenuti da niko iz ova dva tima nije potvrdio ovu vest, ali je ovaj sajt suvise ozbiljan da bi se igrao ovako velikim stvarima. Takodje, timovi imaju vremena da se predomisle do februara. Vise informacija uskoro.

Ferrari and Red Bull Racing have decided to withdraw from the Formula One Teams' Association (FOTA) on the back of the ongoing row over the Resource Restriction Agreement, AUTOSPORT can reveal.

Amid ongoing debate about the future of FOTA, with teams failing to agree a way forward for the RRA after a crunch meeting at the Brazilian Grand Prix, high level sources have revealed that both Ferrari and Red Bull Racing have lodged notification that they intend to leave the organisation.

It is understood that both teams wrote to FOTA earlier this week to inform them of their decision.

Neither Red Bull Racing nor Ferrari would comment on the situation when contacted by AUTOSPORT on Friday to discuss it.

A spokesman for FOTA confirmed only that the body had received notice from two teams that they no longer intended to be a part of it, but would not elaborate on which teams they were.

"FOTA confirms it has received the resignation of two teams," said a spokesman. "Whilst considering its next steps, FOTA will continue to work on behalf of its members to achieve the aims of the organisation."

FOTA's latest statutes mean that teams must give a two-month notice period to leave the organisation, which means Red Bull Racing and Ferrari will officially depart the body by the start of February next year - providing they do not change their mind.

Ferrari has viewed a deal over the RRA as key to FOTA's future - with Ferrari team principal Stefano Domenicali warning earlier this year that if a deal could not be reached to sort out cost controls within FOTA then the future of the body should be called into question.

Speaking at the Korean Grand Prix, Domenicali said: "If this [mistrust] will come out of FOTA activity then what is FOTA all about? We know the reason why FOTA started, and now we need to understand if FOTA is still needed. What are the objectives of the future of FOTA, if there is a future for FOTA?

"We need to do that in a very constructive way, a very open way. That is the discussion that I believe in the next weeks is important to take over."

Red Bull Racing team principal Christian Horner said at the same race: "I think that FOTA has reached the crossroads where it needs to deal with some of the key issues moving forward or we'll stop. It's as simple as that.

"The principal issues are obviously the Concorde Agreement, the direction that goes in, and fundamentally the RRA (Resource Restriction Agreement). If we can't find agreement within FOTA on that, then what is the purpose of FOTA?"

Although the main battleground between the teams has been over the RRA, and the departure of Ferrari and Red Bull Racing has been linked to this, AUTOSPORT understands that outfits are still working hard to try and find agreement on the matter.

Sources have revealed that the four biggest teams – Ferrari, Red Bull Racing, McLaren and Mercedes – have agreed to meet privately within the next fortnight to try and make progress on the RRA.

If these teams can resolve their differences, then the plan is to then return to other FOTA members with a solution that can then be implemented by all outfits.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

A sta to znaci, jel se onda povlace iz takmicenja ili samo iz te asocijacije?
    sigpic

Comment

Samo iz Asocijacije, ne zele ogranicenje na trosenje para. FOTA je neka vrsta Gentlemen`s agreementa, da niko ne postane previse mocan. Ipak deo timova poput Mercedesa, FI i jos nekih je kompletan svoj razvoj u narednih nekoliko godina podredio tim novim strozim pravilima trosenja. Moglo bi jako da se zakrvi medju timovima.
      Uz to, sve dolazi pred pregovore o novom Konkordu. Politicki jako znacajno.

Edit: Takodje, izgleda da je po dosta pitanja Red Bul protiv ostalih. Austrijanci hoce da povecaju mogucnost testiranja u tunelima, ostali hoce da se smanji.
      Last edited by Nebojsa; 02-12-11, 15:13.

Comment

http://www.ferrari.com/English/Formu...aves-FOTA.aspx

Ferari potvrdio.

Comment

Marko odbacio glasine da Red Bull napušta F1

http://f1-serbia.com/najnovije/marko...ull-napusta-f1
          www.balkansimracing.com/forum

Real cars. Real racing. Dobrodosli

Comment

Uprkos ogromnom uspehu kompanije u poslednjih nekoliko godina, izveštaji ukazuju na to da Red Bull ne planira dugoročni ostanak u Formuli 1.

"To nije sasvim tačno. Bilo je komentara da Dietrich Mateschitz ima i druge planove, ukoliko ne bude uslova. Formula 1 je marketinški alat za Red Bull, što znači da stalno ocenjujemo našu posvećenost sportu", rekao je Marko.
            Vrlo zanimljiva formulacija ;)

Comment

Oni će sad morati da plaćaju kaznu, ali ne znam u vidu čega?Da li tehnički ili kako već?Da li neko to zna?Ako je tehnički, to će učiniti šampionat zanimljivijim sa strane Red Bula.
              ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
              I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

Ne moraju da budu kaznjeni, clanstvo u FOTA je dobrovoljno. Gledajte na to kao na sindikat. Niko te nece kazniti ako nisi tamo, ali ti gazda moze prakticno raditi sta hoces ako si dovoljno mali. Bernie Ecclestone has to be smiling right now...

I ako ih kazne (mada ne vidim na osnovu cega) mogu samo novcano, ostalo je u nadleznosti FIA ;)

Comment

I da plaćaju i da ne plaćaju neku mizernu kaznu, bolje i to nego da im neko soli pamet i govori kako će da troše.Te mere štednje nisu mnogo pomogle slabijim timovima.Razlike su i dalje velike.Onaj tim koji hoće da opstane, on će da štedi.Onaj tim koji hoće da se takmiči, on će a svoj rizik manje da štedi.
                  ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                  I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

Originally posted by MarkedOne8 View Post
                    I da plaćaju i da ne plaćaju neku mizernu kaznu, bolje i to nego da im neko soli pamet i govori kako će da troše.Te mere štednje nisu mnogo pomogle slabijim timovima.Razlike su i dalje velike.Onaj tim koji hoće da opstane, on će da štedi.Onaj tim koji hoće da se takmiči, on će a svoj rizik manje da štedi.
                    Potpisujem sve sto se rekao.

Comment

Working...
                    X