Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prijedlozi, kladionicarska diskusija, misljenja...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Rossonero View Post

Chelsea
    Milan
    Lyon

Ne mogu da vjerujem

Comment

• Originally posted by Dale View Post
      Bayern ( prosao )
      Benfica ( prosao )
      Milan 1
      Porto 1
      United 2
      Juventus 1
      Ajax 1

Prosao
      https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Originally posted by Dale View Post
        Barca 1
        Tottenham 1
        Olympiakos 1
        New Orleans NFL 2
        Prodje i ovaj

I jos sam odigrao singl na Romu , nisam mogao da ne odigram kvotu 4.10 , previse je bilo
        https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Bravo za Romu Dale ;)
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Zola, ovo sam i ja hteo da igram u dublu, ali nisam bio siguran da li moze u dublu zbog uslova, pa sam igrao na obe samo 3+ i dodao Milan.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Razmisljam da l' da odigeram nesto,nisam igrao jos od kad sam uzeo pare na kladionici prvog decembra
              Jos nisam ni dinar potrosio onih para
              Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• http://www.mondo.rs/s228176/Sport/Sp...junajteda.html

Comment

• Sta mislite o dublu Sunderland - 1 , Bolton - 1 ?
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                    Sta mislite o dublu Sunderland - 1 , Bolton - 1 ?
                    ja bih tu oba X
                    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Everton X a Njukastl 2

Comment

• Sunderland je u formi , uzeli su QPR na strani proslo kolo , Evertonu ne cvetaju ruze, ja bi tu 1 a kontam jos nesto pa gledam ni Newcastlea ne ide a Boltonu grcevito treba pobeda

Originally posted by Vule_89 View Post
                        Everton X a Njukastl 2

Kud te ne poslusah Nisam nista igrao
                        Last edited by Mr.M; 26-12-11, 16:46.
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Serem se u mrtvi Chelsea, oborise celu kladionicu, jebo me konj kad sam ih igrao u 77. minutu na 1000 dinara.
                          sigpic

Comment

• Sugavi Stoke i Bolton,vec kolima padam na njih i opet ih igram,a uhvatio Arsenala i Liverpula iz X-1 i Svonsi X1
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by Rossonero View Post
                              Man City 1

Veci ulog

Hvala

Comment

• Bravo Rosso, jebi kevu samo.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X