X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ih, ne vidoh treći gol.
    Borivoje, a?
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sve ispod 7 golova treba da trce krugove posle utakmice.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Vadi Evandra, Milivojevica i Lazovica, hoce da nam ubiju igrace.
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Opet Čava
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• 4-0, ajde bre daj Asamoah-u i Vini-a.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Tako mi sada dodje da nadjem onog idiota mesara iz nemackog sedmoligasa koji nam je osakatio Vinija i da mu se nacestitam mile Nove Godine. Potpuno drugacija bi sezona bila sa njim zdravim. Steta.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kas hoce da ga da po svaku cenu, ne moze to tako jbg.
                sigpic

Comment

• Sto nije Cadu pustio Milivojevica da sutne penal..zao mi sto ne udje onaj njegov sut.

EDIT: MILIVOJEVIC!!!!! To care..
                  sigpic

Comment

• Lukaaaaaaaaaa
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Puče petarda
                      СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Ništa, moraće da trče one krugove. Samo 5:0.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                          Ništa, moraće da trče one krugove. Samo 5:0.
                          Osramotili su sve nas, filijali samo 5 komada, ne ide.
                          sigpic

Comment

• Pet golova, pet razlicitih strelaca..sta reci!?

Odlicno smo odigrali, da nisu usporili, bilo bi vise, ali i ovo moze proci.
                            sigpic

Comment

• Kako je Luka otrcao na Sever u punom sprintu nakon intervjua, mnogo vas bre volim!
                              sigpic

Comment

• sigpic

Comment

Working...
                                X