This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NebojsaNS View Post
    Posto je zakljucana tema JSL, da kazem ovde. Jos jedno uzorno poluvreme u nasoj liZi, cela dva gola na sest utakmica Srpski fudbal FTW
    Prosla dva kola su bila puna golova, niko nije stigao da pohvali.

Comment

• Neki link? Onaj gore ne radi.

EDIT:
      Evo linAk ko hoce da gleda.Za sad dve odlicne sanse za nas u 3.minutu

http://balkansportlive.cc.cc/p/stream1.html
      Last edited by Bendtner; 07-04-12, 17:06.
      СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Originally posted by Bendtner View Post
        Neki link? Onaj gore ne radi.
        Radi, samo idi par puta na refresh.;)

Kakva bomba Maksimovica, kako ne udje, jebem ti stativu.
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Evandro za 1-0.

Bruka sta smo do sada promasili, moglo je vec 3-0 lagano da bude..ali ajde..
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Puni sad do vrha.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• dobro je dobro samo da probijemo led a sad trpaj lagano,treba cuvati metke i za srijedu i glodare

Comment

• 2:0, fino za sada.
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• tako je Lazo....samo puni

Comment

• Sad ce Cadu treci.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Odlicno prvo poluvreme, mogli smo im vise golova dati, ali nema veze, ima drugo poluvreme da se ovo jos napuni.
                      sigpic

Comment

• Ajde sad da vidimo brata Asamoah-u i Vini-a.
                        sigpic

Comment

• Rutinski,ne mucimo se previse,ne dajemo im mnogo prostora da igraju.
                          Tosic odlicno igra u poslednje vreme,popravio se dosta.
                          Borhu izmeniti,dati sad sansu Asamoi,nista nije za sad uradio.
                          Vesovic,uzas,nemam reci.Ali dobro,izgleda Robi cuva Mikica za derbi.
                          I dal ce konacno da vidimo Paseka da odigra bar pola sata....
                          СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Vidi, ono nije bila stativa, skinuo covek sa linije.

Milivojevic je bio, ne Maksimovic, tek se sada dobro videlo.
                            sigpic

Comment

• Puni filijalu do vrha.
                              sigpic

Comment

• Sjajan pas Cadu-a za Kasalicu i onda rutinski Borja na prazan gol.

Idemo jos..
                                sigpic

Comment

Working...
                                X