This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hahahahahaha, Kaludjer legenda...
    Ja mislim da treba da ga zadrzimo, sta vi kazete?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Hahahahahaha, Kaludjer legenda...
      Ja mislim da treba da ga zadrzimo, sta vi kazete?
      Aj, ne, ipak... Koreja naprosto place za njim, zasto da ljudi budu nesrecni.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ma daaaaaaaaaaaj jbt, ja bas mislim da sad treba da ga zadrzimo...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pevalo se i skandiralo Džajiću, a bilo je i transparenata, pa i koreografija posvećena njemu.
          Last edited by miloolja; 04-12-11, 14:08. Reason: slovo
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
            Pevao se i skandiralo Džajiću, a bilo je i transparenata, pa i koreografija posvećena njemu.

Cemu taj smajli na kraju?
            sigpic

Comment

• Ma sta vam je, sta ce nam Kaludjer kada stize Purovic.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Bice dosta koji ce to stvarno pomisliti, nema potrebe za sprdnjom. Vec vidim kako ce Kaludjerica sada postati kraljica kod nekih. Zaboravice i ofsajde, i zicere i sve zivo.

@Ernesto

Sifra Bukva za Bukvu

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Cemu taj smajli na kraju?
                  Pevalo se pre par godina protiv. Smajli je upućen tim istim, jer neke znam koji sada pevaju drugačije.
                  Nisam nikada bila za to da Džaja ode!
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Pevalo se pre par godina protiv. Smajli je upućen tim istim, jer neke znam koji sada pevaju drugačije.
                    Nisam nikada bila za to da Džaja ode!
                    Nemoj da si nepostena, nije se samo pevalo, malo se i provaljivalo u kancelariju... Zakasnela pamet, standardno kod nas.

Comment

• Meni je bilo fascinantno danas, odskace lopta na nekih 40m od gola, Kaludjer je spusta Borhi i reko' taman ima prostora za neku brzu akciju, kad ono Andrija u ofsajdu.
                      Al' dao ga je, sacuvao sezonu koliko-toliko da imamo cemu da se nadamo, svaka mu cast...
                      sigpic

Comment

• Crno je to sto ce opet da igra umesto Mezenge,a i danas se videlo koliko je Bruno korisniji.Imao je 2 igraca na sebi svih 90 minuta,jednom je bio u ofsajdu i cini mi se da nije imao nijedno pogresno dodavanje.Da su samo malo sposobniji i da mu daju neku loptu korisnu,sve bi bilo drugacije,ali ni ovako nije lose.
                        Oce li ici ovaj na zimu?
                        sigpic
                        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Da ne zaboravim, Dzoni i Micko.
                          sigpic

Comment

• Ide 99%, uci ce korejanski.

Comment

• A odbrana...

sigpic

Comment

• E sta uradise, ode nam Tosic, i sada ga ni na klupi nema u Betis-u. Izgubili smo levu stranu njegovim odlaskom....Adza i njegove pametne odluke. I, sada satro treba da se vrati, i kod nas da igra...nema veze sto se prethodno nije sastao sa loptom kako treba.
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X