X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa dodjavola, zasto ovo
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Koliko dobro igramo toliko smo losi u realizaciji.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Uh, u pravo vreme...

Comment

• JEDAN JE LAZOVIC DARKO
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Mrs bre, tako je, idemo breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To Lazo care!

Ajde Robi nemoj nas zajebavati, pusti Vini-a.
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lazoooooooooooviiiićććć!!!

Ali Čava sjajno... Znao sam da može on još dosta da pruži...
                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                C'E SOLO L'INTER

Comment

• Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pa konacno bre!!!

Comment

• Konacno igraju ono sto Robi zeli, konacno ovo lici na pravi fudbal!
                    Znaci, brzim prenosom lopte sa jedne na drugu stranu napraviti visak, i onda lopta na penal ili na peterac - lagana egzekucija.

Borhaaaaaaaaaaaaaaaaaa konacnoooooooooooooooo
                    sigpic

Comment

• Borivoje bre, tako jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Mrš u qrac Borivoje bre... ovo pogadjaš
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Sada ubaciti Vinija da ovaj dan bude potpun.

Comment

• A, idi bre Robi, opet nista od Vinija...
                            sigpic

Comment

• Opet nista od Pacheca..
                              sigpic

Comment

• Steta za Vinija, ali bolje ovako, Mikic je bas bio nestabilan, uospte nije mogao da cuva Vignjevica.

Comment

Working...
                                X