Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Umesto Vesovica ce Paceco,neka pusti Stojkovica umesto Mikica,on je dobro odigrao poluvreme protiv Rena i jos par utakmica,ali je ogranicen igrac
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Bolje da igra Mikic nego da u ovakvoj utakmici Zule napravi neku gresku i da ga ispucamo. Ovu utakmicu samo nerealni mogu da ocekuju da cemo dobro da odigramo, vec godinama kada puknemo u derbiju sledecu igramo nikako.

Edit: Dugorocno je svakako bolje resenje, nema price, ali ce ovo dve utakmice do kraja biti cisto naguravanje pa sta udje.

Btw gol nam je dao nas omladinac kojeg je Adja dao kao deo obestecenja koje dugujemo za Kaludjericu. Hvala ti o svemocni Ivane
      Last edited by Nebojsa; 04-12-11, 12:59.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Hahahaha, pa sto kad nam ne treba stoper?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Bitno da se peva: Tole lopove

Comment

Tako je Evandro, pokazi zelju picka mu materina!!!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by NebojsaNS View Post
              Bitno da se peva: Tole lopove
              Sto, je l' ne treba da pevaju? Sad si sve video...
              sigpic

Comment

El Maestro nas..

Jos da se trgne Lazica i da damo i taj drugi gol..
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                  Sto, je l' ne treba da pevaju? Sad si sve video...
                  Celo poluvreme to pevaju a ovi igraju kao marva. Zar nije logicnije da se bodri tim, do tog momenta nije bila nijedna sumnjiva situacija.

Kako lep prodor Laze. Samo ovako nastaviti, malo su se probudili.

Comment

Samo da Bruno dobije jednu upotrebljivu loptu, bilo iza ledja odbrane, bilo centarsut i da zavrsavamo ovo.
                    sigpic

Comment

• Pa vi nastavite da ga pljujete

Comment

• TO BRE!

Bravo Andrija, mufljuze.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Hvala ti Zvezdo

Comment

• Pa dobro, valjda smo i mi zasluzili malo srece, majko mila...

Comment

• Hahahahahahahahahaha
                              sigpic

Comment

• Ufff lakse se dise
                                СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

Working...
                                X