• Koliko je ozbiljna povreda Kasalice?
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• sta reci...

Comment

• Je l' to stvarno Cadu produzi ugovor?
        Pa decko se ne zalaze uopste, 'ladi jaja, hoce da ide (ova prva 2 se ne odnose na njegov celokupan boravak u Zvezdi, nego na ove pripreme) i oni mu daju novi ugovor. Sigurno nece biti lose da Robi ima toliko opcija na prolece, al' ja stvarno ne znam sta ce nam jos i on.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ma produzen za 6 meseci, ocigledno da nece da ga puste za malu kintu al na kraju izleda nista nece ni dobiti za njega...

Comment

• Mnogo me zanima da li uopste planiraju da pricaju sa Lazom o novom ugovoru, to bi nam leglo kao kec na 10... Mnogi pricaju o njegovom mogucem padu cene, ali ja stvarno ne vidim kako tom decku moze da padne cena u narednih 6 meseci, jedino u slucaju neke bolesne povrede pu pu.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Najgore sto necemo Kaludjera nigde da uvalimo,najgore od svega!Jos procitah da njegov odlazak zavisi od dolaska Asamoe sto je opet katastrofalno.RSB ne radi?
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ma ne radi ni sajt, ja nisam citao ceo dan, pa reko' da vidim sta ima novo i imao sam Boga mi sta da vidim...
                sigpic

Comment

• Ako Kaludjerovic ostane,dzaba nama Milivojevic,Kasalica,Maksimovic i svi ostali.Ne shvatam da ne mozemo da ga uvalimo nekom za bilo kakvu lovu,ako smo Trifunovica dali za 400k,njega cemo moci barem za 600-700,tamo nekim levatima
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• asamoa potpisao na 4 godine

Comment

• Originally posted by duka79 View Post
                      asamoa potpisao na 4 godine
                      Duzina ugovora Nadam se da ce se pokazati, prve analize ohrabruju. Ali hajde da ne poletimo.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• http://www.skybet.com/cms/breaking-t...a+Kaludjerovic

Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Oplak'o sam...
                          sigpic

Comment

• Kakav Leka i ostali, jedan je NIKOLA ŽIGIĆ!
                            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Zigatron matiro 4 puta, dam glavu da bi bio najbolji strelac TSL-a i u ovoj formaciji koja mu ne odgovara.
                              sigpic

Comment

• Dao bi još neki da nije rano izašao...

Možda ga kupi neko do ponoći... xD
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X