Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Neverujem da se Deki ljuti na njega,ali Zvezdasi mozda.
    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

• Ma Deki je fenomenalan covek sta god ljudi pricali o njemu, pukao je dosta para i povukao veze da Vilotu smesti u najbolju kliniku u Italiji. Sigurno je da mu nece biti zao, u svakom slucaju je spasen jedan mlad zivot, ali verujem i da mu nije svejedno kad vidi kako se idiot ponasao i na terenu i van njega.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kakav extra styling, novog nam napadaca

Comment

• Koja crna Gana, iz Marinkove bare ga pokupili.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
            Koja crna Gana, iz Marinkove bare ga pokupili.
            I to ga odvukli sa nekog krecenja, pogledaj farmerke

Comment

• Izvinjavam se zbog duplog posta

Comment

• Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no, koji ce nam kurac Miric!?
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no, koji ce nam kurac Miric!?
                  Kume u tries marke da ide Lazovic?

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                    Kume u tries marke da ide Lazovic?
                    Pa i da ide Lazovic, sta ce nam bre ovaj poluigrac, bolje da mali Djurickovic dobije sansu, ionako imamo 4 promila sanse da uzmemo titulu.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Pa i da ide Lazovic, sta ce nam bre ovaj poluigrac, bolje da mali Djurickovic dobije sansu, ionako imamo 4 promila sanse da uzmemo titulu.
                      Menadzerski igraci moraju da su u izlogu, ovom je to poslednja prilika da ode preko, u Partizan ne moze jer nema ko da izdogovara taj transfer, Vojvodina ga nece jer rade sa drugim menadzerima. Ostajemo mi, a mi volimo te igrace gde dodje menadjer i ponudi procenat. Robi ce ih verovatno podaviti kada vidi ovog antitalenta.

Comment

• Portali pisu da ste nam ga "oteli"

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                          Portali pisu da ste nam ga "oteli"
                          Pa tehnicki jesmo, ali ste ga prvo vi oteli nama, pre toga mi vama... Mislim da je taj lik vec jedno 15 puta potpisao za Zvezdu/Partizan/Strani klub, nikako da ga stvarno uvale. KomeNdija.

Comment

• mako jel mitar ?

lutajući reporter tuta bugarin
                            nežno šapće sneguljici
                            dok patuljci ruju
                            u rudnici

Comment

• Od 2:25- "Uplašio se Mirića, pa nije on Ronaldo"...
                              sigpic

Comment

• Bolje da su meni dali ovih 100k evra nego Spartaku.

P.S. Al' bi bilo do jaja da nam Miric svima zapusi usta dobrim igrama na prolece.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X