Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Miljan Miljanicu pocivaj u miru. Najveca trenerska legenda.

za sve.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• http://www.mozzartsport.com/vesti/11...zdinu-odbranu/
      zanimljiva vijest

Comment

• http://www.mozzartsport.com/vesti/11...jacima-(foto)/

Ali, koliko ja ovog coveka volim, to ne moze recima da se opise... Moram ga upoznati prvom mogucom prilikom i ako nista bar razmeniti par reci, Bog!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ako bi Gaj dos'o,imamo tim za LE sledece sezone...

Robi Bog
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Comment

• Ode Stevica Reljic,fala bogu!
              СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Originally posted by Bendtner View Post
                Ode Stevica Reljic,fala bogu!
                Ma dobro, u ovakvoj konstalaciji stvari ne bi on bio ni u protokolu, a kamoli u ekipi, al' vazno je da se resavamo ovih viskova.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kad bi se samo vratio Kastiljo...
                  Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

• Meni je ova devojka idol

Comment

• U rubrici: Gde su, sta rade, nas legendarni stoper Tutora stigao u Novi Pazar

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                        U rubrici: Gde su, sta rade, nas legendarni stoper Tutora stigao u Novi Pazar
                        Veruj mi da će biti odličan tamo... Ali za Zvezdu nije, da se ne lažemo...
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Zamislite trio Pavlovic-Tutoric-Djordjevic...
                          СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Originally posted by Bendtner View Post
                            Zamislite trio Pavlovic-Tutoric-Djordjevic...
                            Može i Randjelović na golu... Levo Reljić, desno Džef Silva, na sredini Lukaš, Guma i Blažić a u napadu trio Ailton-Barkos-Kaludjerović. Pobeda protiv Metalca se ne bi dovodila u pitanje i to na Marakani...
                            IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Према информацијама до којих је дошао www.RedStarBelgrade.info, шпанска серија која се емитује по медијима наше земље, у којој је главни актер бивши центарфор Црвене звезде и репрезентације - Дејан Лекић, емитује последњу епизоду у Србији.

Kakvi su oni kraljevi

Naravno, ovo je Selektorovo delo

Comment

• Necemo valjda nositi dresove mrtve Legea-e, pa kakve god pare bile u igri...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X