Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• OD TEBE TRAŽIM SAMO DA KAO LAV SE BORIŠ....

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• CRVENA ZVEZDA: Bajković, Mikić, Adi, Mijailović, Petković, Kovačević, Evandro, Dimitrijević, Lazović, Borha, Kaluđerović.

Stream solidnog kvaliteta...

http://vijesti-dana.com/prenos/prenos.php
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

• Čava je katastrofa, pakuj to sa Kaludjerom za Koreju.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al se razdrao Robi ovima što se povlače samo, "PA NAAAAPADNI GAAAAAAAAA!!!" Plašim se za ovu odbranu kad ode Adi...

Dobra taktika Vojvodine preko kontri, nisu bezopasni ni malo...

Evandro najbolji u Zvezdi...
          C'E SOLO L'INTER

Comment

• Koliko nam samo Čava i Kaludjer usporavaju igru, tuga... Pa cak se i Kovacevic brze oslobadja lopte i brze reaguje od njih dvojice.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mikić izaš'o, a kod Vojvodine ušao Brana Ilić. Biće zajebano ako ovi udare neku kontru... To mora da se spreči.

Blaga inicijativa Zvezde, povučena Vojvodina...
              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Kaludjer je uspeo potpuno sam da padne preko lopte.
                Ovo je vrhunac...
                sigpic

Comment

• To je to, kontra Vojvodine a Bajko opet poludeo...
                  C'E SOLO L'INTER

Comment

• Pa jbt
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kad tad je Bajku ovo moralo da se desi...
                      СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Iz tekstualnog prenosa.

Калуђеровић потпуно бескоритан у овој утакмици
                        od pocetka vremena.

Edit: Sad su jos i poceli da se koskaju, ne znaju muski da podnesu poraz. Mr`s pi****e iz Zvezde. I onaj ko vas dovede. A Boga mi i trener vec dobro trosi kredite.

После центаршута Петковића , лопта ПОГАЂА у образ Калуђеровића и одбија се до Супића
                        Od muke se smejem...
                        Last edited by Nebojsa; 10-12-11, 14:42.
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Igramo celu polusezonu bez levog krila, bez spica, bez zadnjeg veznog, bez stopera, ovo je jos i dobro kako smo prosli.
                          sigpic

Comment

• Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Mora Zvezda malo da nauči i da pusti protivnika da se otvori. Čemu to konstantno držanje lopte kad 90% od takvih akcija nema ništa, u ovom Zvezdinom primeru. Ako vidiš da se protivnik zatvorio, pustiš ga malo da i on krene da igra, onda se otvara prostor za veći tvoj manevar u napadu.

Izuzetno pametna igra Vojvodine danas, polu-zatvoreno sa snažnim kontrama...

A ova Zvezdina prividna nadmoć i inicijativa nažalost daje osećaj da je igra spora, ne-efikasna, slabo produktivna, ne-kreativna, dosadna...

Džabe veliki posed lopte ako se dobre šanse ne stvaraju...
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Necu da stajem nikom mna zulj ali da se osvrnem na nesto sto sam vec pricao ove sezone, mozda ako sednete i dobro, dobro razmislite shvatite da Robi ima puno gresaka u vodjenju tima, ne prilagodjava se nikome, previse je tvrdoglav i na kraju nema nijedan uspeh otkad je dosao.

Comment

Working...
                                X