X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Toletov tiket
    http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...90-4351482-935

Pa brate kad imaju toliko uzastopnih pobeda ne mogu da kazem da ne igraju dobro.
    СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Olesio vas Tole sa kaznom. 1 utakmica i milion dinara

Comment

• Mamu mu, gde se bas potrefi da je to tekma protiv ovih, protiv njih imam jos i veci motiv nego protiv Grobara.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Mamu mu, gde se bas potrefi da je to tekma protiv ovih, protiv njih imam jos i veci motiv nego protiv Grobara.
          Zar i sad kada zivis u njihovom gradu?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Zar i sad kada zivis u njihovom gradu?

Posebno sad...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Drago mi je da se Dzaja vraća u tim, jer sa njim ipak dobijamo nešta. A to nešta je i bolje dovođenje igrača, bolji odnos prema dresu. Tačno bi počeo plakati kada vidim da je Sever pun, a oni dole baletani se šetkaju po terenu.
              sigpic

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Da ne pomislite kako se sve sjajno i bajno, dok ovog akrepa ne oterate nece vam pomoci ni sam bog a kamoli dzaja.

Comment

• Izgleda da nam se Marko Perović vraća..
                    Koliko dobro, toliko i loše. Bio je odličan dok je igrao u CZ, a svi koji su se dosada vratili su očajni, tako da ćemo vidjeti...
                    sigpic

Comment

• Marko Perovic nas godinu i po dana. Rekao bih dobar posao, ali videli smo svi kako izgledaju povratnici.
                      sigpic

Comment

• Ovim me kupio za sva vremena.

Dobrodosao nazad
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                          Da ne pomislite kako se sve sjajno i bajno, dok ovog akrepa ne oterate nece vam pomoci ni sam bog a kamoli dzaja.
                          A i ti nemaš pametnija posla, nego uhodiš (ne)ljude po gradu.
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            A i ti nemaš pametnija posla, nego uhodiš (ne)ljude po gradu.
                            Pa sa Dzajom ide po gradu, mozda ga on i dovodi u Zvezdu? Pa naravno da ga on dovodi, nista se u Zvezdi bez njega ne desava.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Pa sa Dzajom ide po gradu, mozda ga on i dovodi u Zvezdu? Pa naravno da ga on dovodi, nista se u Zvezdi bez njega ne desava.
                              Ja se vise ni ne nadam da cemo se mi tog krpelja skoro (ikada) otarasiti. Od svih prica da ide, do ovoga.

Comment

• Sve sto sad hocemo je
                                da budes opet ona prava Zvezda
                                kao nekad pre...

Zvezdasi srecna nam 20. godisnjica.
                                Last edited by Nebojsa; 08-12-11, 09:02.

Comment

Working...
                                X